نخستین جشنواره فیلم اولی های انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می شود
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از انجمن سینمای جوانان ایران، هاشم میرزاخانی افزود: این انجمن پس از برگزاری 26 دوره آموزشی ، در سال 1391 بیست و هفتمین دوره فارغ التحصیلان خود را كه با روش جدید آموزشی این انجمن تعلیم یافته اند، برگزار می كند.

وی گفت: انجمن سینمای جوانان ایران به عنوان متولی اصلی آموزش و تولید فیلم كوتاه و به منظور ارتقای سطح آگاهی، تجربه و بینش نسل جوان برای ورود به سینمای ملی، با نگاه به پرورش هنرمندانی متعهد، خلاق و توانمند كه موجب دستیابی به آثار فاخر فیلم كوتاه می شود و معرفی و ارزیابی بهترین تولیدات هنرجویان فارغ التحصیل از بیست و هفتمین دوره آموزشی انجمن سینمای جوانان ایران از دفاتر انجمن سینمای جوانان سراسر كشور اقدام به برگزاری جشنواره فیلم اولی های انجمن سینمای جوانان ایران می‌كند.

به گفته میرزاخانی، این جشنواره در دو بخش مسابقه فیلم اولی ها و جنبی برگزار می شود و به زودی از سوی دبیرخانه جشنواره فراخوان جشنواره منتشر و در اختیار دفاتر قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل انجمن گفت: به منظور توجه ویژه و ایجاد بستر مناسب برای حمایت از فیلمسازان جوان و كشف استعداد در این بخش كلیه آثار فارغ التحصیلان به نمایش در می آید و سپس توسط گروه داوران برگزیدگان در دو بخش كارگردانی مستند و داستانی معرفی و جوایز نقدی به همراه حمایت از اثر بعد را دریافت خواهند كرد.

جشنواره فیلم اولی ها از 5 تا8 شهریور ماه سال 1391 به مدت چهار روز در تهران برگزار می شود.

فراهنگ**1983**1588





:: برچسب‌ها: جزیره , کودک , پاریس ,
:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: